بست رویو

بست رویو ، اولین مرجع مقایسه کالاها برای کمک به خرید بهتر در ایران می باشد. هدف از راه اندازی این سایت، معرفی و بررسی و مقایسه بهترین کالاهای ایرانی و خارجی می باشد که منجر به ارتقا سطح دانش و انتخاب آگاهانه تر برای خرید می گردد. BestReview بصورت کاملا بی طرفانه به مقایسه کالاها پرداخته و به هیچ تولید کننده و یا وارد کننده ای وابسته نیست. در BestReviw برای هر کالا یک صفحه اختصاصی وجود دارد که در ابتدا یک راهنمای کامل خرید برای آن ذکر شده سپس در یک جدول ده محصول برتر مقایسه می شوند. در ادامه ده محصول برتر بصورت ریز بینانه بررسی و نقات قوت و ضعف هر محصول بیان می شود. تمامی محتوای این سایت کاملا اختصاصی بوده و توسط بهترین نویسندگان ایرانی در حوزه نقد و بررسی کالاها نوشته می شود. تیم BestReviw وسواس و تعهد فوق العاده بالایی در کیفیت مطالب و بی طرفی در انتخاب بهترین کالاها دارد.   منبع : https://bestreview.ir

دانلود رایگان تحقیق در مورد اسید بوریک

&

تحقیق در مورد اسید بوریک

RSS feed.

  • تحقیق در مورد اسید بوریک
    تحقیق در مورد اسید بوریکدسته: فنی و مهندسی
    بازدید: 1 بار
    فرمت فایل: doc
    حجم فایل: 72 کیلوبایت
    تعداد صفحات فایل: 13

    تحقیق در مورد مقاله اسید بوریک مقاله در مورد اسید بوریک تحقیق دانشجویی در مورد اسید بوریک مقاله دانشجویی در مورد اسید بوریک تحقیق درباره اسید بوریک درباره تحقیق اسید بوریک تحقیقات دانش آموزی در مورد اسید بوریک مقالات دانش آموزی در مورد اسید بوریک

    قیمت فایل فقط 4,400 تومان

    خرید

    توضیحات :

    تحقیق در مورد اسید بوریک در 13 صفحه در قالب Word قابل ویرایش.

    بخشی از متن :

    تهیه اسید بوریک از بوراکس

    اسید بوریک (اسید ارتوبوریک) اسیدی بسیار ضعیف است که از بوراتها و یا هیدرولیز هالیدهای بور با هیبریداسیون sp2 به دست می آید. این اسید به صورت بلورهای سفید سوزنی شکل است که در آن واحدهای B(OH)2 از طریق پیوند های هیدروژنی به یکدیگر متصل شده اند و لایه های نامحدودی( با فاصله 18/3 انگستروم ) با تقارن تقریبا شش ضلعی تشکیل می دهند.

    اسید بوریک در آب تا حدودی حل شده و انحلال پذیری آن با افزایش دما زیاد می شود. این اسید تک بازی است.

    روش کار

    12گرم بوراکس را در25 میلی لیتر آب مقطر گرم حل کرده و محلول حاصل را با اسید کلریدریک25 % خنثی کنید. محلول را به آرامی سرد کرده و جسم بلورین حاصل را با استفاده از قیف بوخنر صاف کنید. اسید بوریک را بروی کاغذ صافی خشک کنید و محلول زیرین را جهت گرفتن مابقی اسید، تغلیظ نمائید.

    بور و ترکیبات گوناگون آن دارای کاربردهای بسیار وسیع، استراتژیک و مهمی در صنایع مختلف کوچک و بزرگ کشاورزی، دارویی و پزشکی می باشند. به دلیل عدم وجود عناصر و مواد جایگزین آن بعضی از شاخه‌های صنعتی وابسته به این عنصر متوقف مانده و یا با مشکلاتی اساسی و جدی روبروست. امروزه بوراتها دارای مصارف بسیار زیادی در ساخت فایبرگلاس، سرامیک، رساناها، اسیدبوریک، کاشی سازی، شوینده‌ها (صابون سازی، مواد پاک کننده و...) (10%)، پارچه بافی، صنعتی کشاورزی (32%)، کود شیمیایی، پربوراتها، صنایع شیشه، پشم شیشه، مینا کاری، کمک ذوب، چسب، مهار آتش سوزی، گدازآور در صنایع فلزگری، در تهیه چسب و حلالها، در راکتورهای اتمی، صنایع الکتریکی، در کاغذ سازی، در ترکیب ضد یخ، چرم سازی، جوشکاری، لحیم کاری و عکاسی مورد استفاده قرار می گیرند.
    مصرف بور در غرب از سال 1970 تا سال 1989 دارای رشد نسبی 4/1 درصد در سال و از سال 1989 تا 1999 دارای رشد نسبی 2 درصد در سال بوده است. عنصر بور در رژیم غذایی انسانها وارد می‌شود و هم اکنون تحقیقات زیادی در این زمینه در حال انجام است. گیاهان بور را از آب و خاک می‌گیرند و بدون آن نمی‌توانند زنده بمانند.
    عنصر بور و ترکیبهای گوناگون آن، دارای کاربردهای بسیار وسیع و مهمی در صنایع مختلف کوچک و بزرگ کشاورزی، دارویی و پزشکی می‌باشند. به گونه‌ای که می‌توان گفت به دلیل عدم وجود عناصر و مواد جایگزین آن فعالیت بعضی از شاخه‌های صنعتی وابسته به این عنصر، متوقف می‌ماند و یا مشکلاتی اساسی و جدی روبرو می‌شوند.
    در فاصله بین دو جنگ جهانی، شیشه‌هایی به بازار عرضه می‌شد که از سیلیکاتهای بور تهیه می‌شدند. این شیشه‌ها دارای خواصی چون مقاومت در برابر انبساط، مقاومت در برابر حرارت و مقاومت در برابر شوکهای حرارتی بودند. در مدت جنگ جهانی دوم بهمراه رشد سریع صنایع الکترونیک و نیاز به ساخت شیشه‌های بور و سیلیکات به میزان تقاضای اینگونه شیشه‌ها افزوده شد و کارخانجات عرضه کننده درصدد رفع نیاز بازار بور آمدند.
    شیشه بورات: با اکسیدهای لانتان و تانتال ولی بدون سیلیس برای شیشه‌های عدسی‌های عکاسی، هواپیما و چشمی‌های با زاویه دید وسیع به کار بورده می‌شود. اینگونه شیشه‌ها دارای ضریب شکست نور زیاد و پاشندگی کم هستند.

    شیشه‌های اکسید بوریا شیشه‌های بوراکس
    اشعه ماوراء بنفش را عبور می‌دهند. شیشه معروف به شیشه نامریی، شیشه بوراکس است که سطح آن با لایه نازکی از فلوئوروسدیم پوشیده شده است که 6/99 درصد کلیه اشعه مرئی را عبور می‌دهد، و فقط بازتاب کمی داشته و حالت نامرئی بودن را به وجود می‌آورد. شیشه‌های معمولی سدیک و پتاسی نور ماوراء بنفش را عبور نمی‌دهند. شیشه محتوی 2 الی 4 درصد اکسید سدیک اشعه ماوراء بنفش را جذب می‌کند و برای سپرهای اشعه ایکس نیز به کار برده می‌شود. شیشه‌ای که بتواند اشعه ایکس پر انرژی و اشعه گاما را جذب کند ممکن است محتوی فسفات تنگستن باشد، در حالی که شیشه‌ای که برای جذب نوترونهای کند در نیروگاهای اتمی به کار برده می‌شود. محتوی بورسیلیکات کادمیم همراه با فلوئورورها است.
    همچنین از اسید بوریک و بوراکس بعنوان مواد خام مورد نیاز در صنعت شیشه سازی استفاده فراوان می‌شود. البته انتخاب مواد خام حاوی بور بیشتر تابعی است از اندازه و نوع تجهیزات کارخانه ذوب شیشه، برای مثال در ساخت شیشه تجاری Eutal (نام دیگر آن E-gladd است) احتیاج به کوره‌های بزرگ گاز سوز با کوره‌های پیش گرم کننده هوا مورد نیاز است. با این حال در بعضی از موارد جایگزین کردن این مواد خام با یکدیگر عملی می‌باشد.
    امروزه از کلمانیت بجای سنگ آهک و اسید بوریک جهت افزایش سرعت ذوب شیشه استفاده می‌گردد. این افزایش باعث بیشتر شدن مقدار تولید کوره در هر شیفت کاری می‌گردد. اولکسیت نیز معمولاً جایگزین خوبی برای بوراکس محسوب می‌شود، هر چند که کلمانیت مراحل ذوب را سریعتر از اولکسیت پشت سر می‌گذارد بهمین دلیل هنگام مصرف اولکسیت مقداری (Soda Ash) Na2CO3 به آن اضافه می‌کنند. در شیشه‌های که نیاز به خلوص و رنگ با کیفیت بالا وجود دارد ترجیح داده می‌شود از اسید بوریک و یا بوراکس خالص استفاده شود، کلمانیت و الکسیت هر دو به اندازه کافی دارای ناخالصی اکسید آهن و سولفات می‌باشند.
    وجود بور در شیشه علاوه بور کاهش انبساط حرارتی باعث افزایش دوام شیمیایی شیشه، اصلاح خواص اپتیکی و همچنین اصلاح خواص الکتریکی شیشه، می‌گردد بورای تهیه شیشه‌هایی که درصد بالایی از سلیس (High-Silica-glass) در ترکیبات آنها وجود دارد، از بوراتها بعنوان کمک ذوب بجای اکسیدهای قلیایی استفاده می‌شود.
    شیشه‌های معروف به شیشه‌های ضد اسید نیز ترکیبی از بور و سلیس هستند که درصد مواد قلیایی در آنها بسیار پایین می‌باشد. در سخت کردن پلاستیکها و در ساخت تانکهای ذخیره زیر زمینی که احتیاج به مقاومت کشش و مدول الاستیسیته بالا دارد، از الیاف شیشه‌ای استفاده می‌گردد که این الیاف از جنس سیلیس و بور می‌باشند. در جداول زیر درصد مواد تشکیل دهنده بعضی از شیشه‌های حاوی اکسید بور و همچنین مصارف مهم کانی‌های بوراته آورده شدهاست

    و...

    قیمت فایل فقط 4,400 تومان

    خرید

    برچسب ها : تحقیق در مورد مقاله اسید بوریک , مقاله در مورد اسید بوریک , تحقیق دانشجویی در مورد اسید بوریک , مقاله دانشجویی در مورد اسید بوریک , تحقیق درباره اسید بوریک درباره تحقیق اسید بوریک , تحقیقات دانش آموزی در مورد اسید بوریک , مقالات دانش آموزی در مورد اسید بوریک

 

 برای توضیحات بیشتر و دانلود بر روی عنوان زیر کلیک کنید

دانلود رایگان تحقیق در مورد اسید بوریک

طرفداران همکاری فروش همکاری فروش - مزایای همکاری در فروش

آیا می توانید از طریق بازاریابی ( همکاری در فروش ) وابسته درآمد کسب کنید؟ پاسخ کوتاه به این سوال بله است. شرکت های فروش می توانند سود خوبی کسب کنند و شما حتی می توانید به اندازه کسی که تمام وقت کار می کند از خانه خود درآمد کسب کنید. بخاطر داشته باشید که موفقیت با دستیابی به آنچه انتخاب می کنید حاصل نمی شود بلکه با انجام کارهایی که باید انجام شود به طور صحیح و مداوم انجام می شود. این پست را بخوانید تا ببینید همکاری فروش چیست و چگونه می تواند برای شما سودمند باشد. مفهوم اصلی همکاری تجاری هر فعالیتی است که فروش محصول یا خدمات را تسهیل می کند. این کار اغلب توسط افرادی انجام می شود که خود تولید کننده یا صاحب محصول نباشند. تعهد شخصی که قصد کمک به فروش را دارد؛ معرفی محصول کارکردها و برنامه های آن برای ایجاد انگیزه در مشتریان برای خرید یک محصول یا خدمات است. روش های بسیاری برای کار با فروش وجود دارد ، اما بهترین و سودآورترین استفاده از اینترنت است. شما به عنوان یک تبلیغ کننده ، شما محصول را به روش های صحیح تبلیغ می کنید و برای هر فروشی که انجام می دهید ، کمیسیون یا درصدی از فروش دریافت می کنید. همکاری در فروش یک تجارت خانگی ایده آل است ، زیرا برای شروع نیاز به پول زیادی ندارد و نیازی به تولید ، ذخیره و تحویل کالا یا خدمات به دیگران ندارد. در حقیقت ، برای اتصال مشتریان و مصرف کنندگان جدید به مشاغل مختلف ، مبلغی دریافت می کنید.

واقعیت همکاری در فروش چیست؟ همکاری فروش - همکاری تجاری چیست؟

مانند بسیاری از مشاغل مستقر در خانه ، مشکل همکاری در فروش این است که کنفرانس ها و سخنرانی های مربوط به برنامه های ثروت به شما می گویند که می توانید در مدت زمان کمی با حداقل تلاش درآمد کسب کنید. برخی از برنامه های وابسته به شما می گویند که فقط با 3 کلیک می توانید صدها هزار دلار در ماه درآمد کسب کنید. برخی همچنین می گویند که می توانید سایت خود را تنظیم کرده و سپس آن را رها کنید تا حساب بانکی خود را دوباره پر کنید. واقعیت همکاری در فروش مانند بسیاری از کارهای خانگی دیگر است ، تعداد معدودی از افراد وجود دارد که می توانند از این طریق درآمد خوبی کسب کنند ، افرادی هستند که به اندازه کافی موفق هستند تا به اهداف خود برسند و تعداد زیادی هم هستند که پول کمی کسب می کنند. در نتیجه ، سوال اصلی این نیست که آیا شریک فروش واقعاً سود خوبی کسب می کند ، بلکه آیا شما می توانید موفق شوید یا خیر. این بستگی به شما دارد ، اما در اینجا نکاتی وجود دارد که می تواند به شما کمک کند.

طرفداران همکاری فروش همکاری فروش - مزایای همکاری در فروش

همانطور که قبلاً نیز اشاره شد ، جنبه های مثبت زیادی در همکاری در فروش وجود دارد که آن را به یک انتخاب تجاری عالی تبدیل می کند. آنها شامل موارد زیر هستند: قیمت شروع پایین: به اکثر برنامه های وابسته رایگان بپیوندید. در نتیجه ، هزینه های شما معمولاً مربوط به روشهای بازاریابی است که شما استفاده می کنید. تولید محصول یا خدمات ضروری نیست. نیازی به ذخیره و حمل و نقل محصولات نیست. شما می توانید در هر زمان و هر کجا که دسترسی به اینترنت داشته باشید کار کنید. بسته به نحوه فروش برنامه وابسته خود ، ممکن است درآمد منفعل داشته باشید. می توان آن را به یک مشاغل خانگی در حال انجام و یا یک جریان درآمد اضافی اضافه کرد. این ایده آل برای وبلاگ نویسان ، مربیان ، کارآفرینان اطلاعات و هرکسی است که دارای وب سایت باشد.

مخالفان همکاری در فروش همکاری فروش - مضرات همکاری در فروش

کسب درآمد از همکاری در فروش دارای چالش هایی است که عبارتند از: ایجاد ترافیک (بازدید کنندگان سایت) ، که منجر به درآمد می شود ، مدت زمان زیادی طول می کشد. همکاری شما می تواند به سرقت برود. به این ترتیب ، شما برای مراجعه به افرادی که می کنید اعتبار نمی گیرید. نقاب زدن URL می تواند به جلوگیری از این امر کمک کند. همکاری ضعیف می تواند به اعتبار شما آسیب برساند. برای جلوگیری از این اتفاق ، باید مراقب باشید و مشاغل با کیفیتی را برای همکاری با آنها انتخاب کنید. شما هیچ کنترلی بر کیفیت محصول ، خدمات یا نحوه انجام کار خود ندارید. برخی از شرکت ها به شما مبلغی پرداخت نمی کنند. البته روش هایی وجود دارد که می توانید برنامه های همکاری مناسب فروش را انتخاب کنید. وقتی چیزی غیر عادی پیش آمد ، آنها باید درباره موقعیتشان تجدید نظر کنند. شما می توانید مطمئن باشید که بسیاری از افراد این برنامه را تبلیغ می کنند. مشتریان متعلق به معامله گران است. آمار به شما می گوید که چند محصول را فروخته است ، اما در بیشتر موارد شما تصوری ندارید که چه کسی آن را فروخته است. در نتیجه فروش مجدد بازاریابی دشوار خواهد بود.

چگونه در همکاری در فروش موفق باشیم همکاری در فروش - چگونه در همکاری در فروش موفق شویم

همکاری در فروش دشوار نیست ، اما برای دستیابی به درآمد قابل توجهی نیاز به دانش ، برنامه ریزی و تلاش های هماهنگ دارد. در اینجا مواردی وجود دارد که می توانید برای اطمینان از همکاری موفقیت آمیز در فروش خود انجام دهید. با یادگیری در مورد همکاری در فروش و مراحلی که برای موفقیت لازم است انجام دهید. فقط در فروش کالاها و خدمات با کیفیت همکاری می کند. در حقیقت ، بهتر است ابتدا آنها را خریداری کنید تا بتوانید کیفیت آنها را بررسی کنید. در مورد محصول یا خدمتی که تبلیغ می کنید قضاوت خواهید شد. در نتیجه ، شما باید نه تنها بر درآمدزایی ، بلکه بر کیفیت نیز تمرکز کنید. برنامه ای را که در حال کار بر روی آن هستید تحقیق کنید تا دریابید که چه موقع و چگونه پرداخت می شوید. همچنین به دنبال مسائل مهم مالی باشید که به شما کمک می کند تا برنامه خوب باشد. برای فروش مواردی که مربوط به موقعیت شما یا محتوای شما در وب سایت یا وبلاگ شما باشد همکاری کنید. به عنوان مثال ، اگر شما در مورد اسکیت بورد می نویسید ، به اشتراک گذاشتن پیوندهای مربوط به موتور سیکلت یا کیف های جدید ممکن است مناسب نباشد. تبلیغات خود را ترکیب و متناسب کنید تا با لینک های متعدد بازدید کننده خود را آزار ندهید. پیوندهای همکاری که با تصویر همراه هستند ، بهترین نرخ کلیک را دارند. همیشه اتصالات خود را با فروش بازدید کننده روشن کنید. احتمالاً بیشتر بازدید کنندگان درک خواهند کرد که تبلیغات تصویر درآمد برای شما ایجاد می کند ، اما اگر در مورد یک محصول بنویسید و آن را به دیگران توصیه کنید ، برای خوانندگان خود پیامی ارسال می کنید که از آنچه ارسال می کنید ، درآمد کسب می کنید. این امر باعث می شود که شما با خوانندگان خود شفاف و صادق باشید. بازار ، بازار ، بازار. برای لذت بردن از مزایای بازاریابی وابسته و جذب افراد به وب سایت و وبلاگ خود ، فقط روی SEO و رسانه های اجتماعی تمرکز نکنید. دریابید که بازار هدف شما چیست ، جایی که می توانید آنها را پیدا کنید و چگونه می توانید آنها را به سایت خود جذب کنید. لیستی از ایمیل های مردم تهیه کنید. موفق ترین افراد در این نوع فروش از ایمیل استفاده می کنند. این مسئله را نادیده نگیرید ، بازاریابی الکترونیکی می تواند سود شما را به میزان قابل توجهی افزایش دهد. استفاده از یک صفحه اصلی و سیستم قیف را برای بازاریابی مشاغل خود در نظر بگیرید. با یک پیشنهاد قانع کننده ، مشتریان بالقوه را به لیست ایمیل خود جذب کنید. به این ترتیب می توانید صفحه ای از محصولاتی را که می فروشید برای آنها ارسال کنید. در سیستم نامه الکترونیکی خود می توانید پیشنهادات رایگان و فروش بیشتری ارائه دهید. موفقیت برنامه بازاریابی وابسته خود را مرور کنید. به خصوص اگر چندین برنامه داشته باشید یا از دیگر انواع تبلیغات مانند Google AdSense برای درآمدزایی استفاده کنید. بعضی اوقات تبلیغات بیش از حد می تواند باعث شود وب سایت شما سطحی به نظر برسد و خوانندگان را تحریک کند. در نتیجه باعث کاهش کارایی شما می شود. قبل از شروع فروش سهام اینترنتی ، مواردی را یاد بگیرید که به شما در موفقیت در بازاریابی کمک می کند. مهمتر از همه ، اگر می خواهید همکاری فروش را به عنوان یک تجارت ادامه دهید یا همکاری فروش را به تجارت فعلی خود اضافه کنید ، بدانید که سریع و خودکار نیست و بدون تلاش کافی کار نخواهد کرد. مانند همه مشاغل خانگی ، شما به یک برنامه روزانه برای درآمدزایی آنلاین نیاز دارید. به طور کلی ، شانس شما برای درآمدزایی از برنامه های بازاریابی وابسته از سایر مشاغل آنلاین اینترنتی بیشتر یا کمتر نیست. موفقیت شما بستگی به این دارد که چقدر می توانید برنامه بازاریابی وابسته خود را عملی کنید.